13 februari 2014

Valentine present ?

 Heei,
NOG MAAR 1 DAG!
Dan is het vakantie...Joepie.
Ik heb er echt heel veel zin in, maar eerst nog valentijnsdag.
Sommige mensen zien er tegenop omdat ze single zijn.
Ik niet, het gaat erom dat je een leuke dag heb met de mensen waar je om geeft, dat hoeft niet altijd van het geslacht te zijn waar je op valt...
Alhoewel, het is natuurlijk wel heel fijn om een liefde te hebben.
Ach ik ga er gewoon een leuke dag van maken met mijn vriendinnen ! Morgen zal ik daarover dan ook wat over schrijven... Friendsfriday :)... Haha.

Wil je het tasje met de snoepjes hieronder winnen ?
Beantwoord dan de volgende vraag:
Wat voor snoepjes zijn het en welke smaken in dat doosje ?
Succes <3
x

5 opmerkingen:

  1. Het zijn nerds in alle smaken ? Random gok ����

    BeantwoordenVerwijderen
  2. double dipped nerds lemonade wild cherry and apple watermelon! denk ik haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Double dipped nerds lemonade wild cherry and apple watermelon > nu maar hopen dat ik win hahaha :)

    BeantwoordenVerwijderen