12 februari 2014

Dots...

Heei,
Ik ben echt blij dat ik nog maar 3 dagen naar school moet....
Ik word er gewoon gek van.
Maarja... ik ben nu eenmaal leerplichtig.
Vandaag een post over stippen !
Ik maakte altijd gewoon stippen met de achterkant van een potlood.Zie hiernaast.
Maar ik ben achter een veel handigere snellere en leukere manier gekomen.

1.Neem een groot stuk bubbeltjesplastic en verf het met een kwast jouw kleur.

2. Leg je bubbeltjesplastic op een stuk papier en druk het goed aan.
3. Haal het er vanaf.
Klaar....


Ik heb het op Brownpaper gedaan en er daarna een tasje van gemaakt.
Morgen laat ik het resultaat zien als ik weer daglicht heb om de foto te maken :).
Wauw ik heb mijn belofte gewoon waargemaakt...
Maar ik ga geen nieuwe doen.
Dat lijkt me niet heel slim.
x

2 opmerkingen: