4 februari 2014

Diy-Talk nerdy to me

Heei,
Nog maar 10 dagen en dan heb ik vakantie !!
Eindelijk, ik ben er weer echt aan toe...
Maarja nog 1,5 week te gaan en die moet ik toch nog echt even doorkomen...
Omdat deze weken in het teken staan van valentijn heb ik weer een leuke Diy voor je.
Dit keer met 'nerds'.
Wat zijn nerds ? O jij mist wat in je leven.
Het zijn heerlijke snoepjes waar je een zeer gekleurde tong van krijgt.
Haha. Misschien herken je de verpakking.
Je kan ze kopen bij bv. de Jamin voor 1,25.
Dat papiertje eromheen moet je gewoon zelf maken en ontwerpen... Ik heb het zelf op de achterkant vastgeplakt, maar wel zodat je het niet ziet.
Morgen komt er een recept voor de cake die zeker kan gebruiken om aan iemand te geven met valentijn.
Het is echt heel lekker :).
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten