26 februari 2014

Rainbowednesday


Heei,
Bijna vergeten... Het is rainbowednesday :).
Zaterdag kon je de inleiding ervan lezen in deze post.
Weet je eigenlijk wat Rainbowloom is ? Ik wist het niet totdat ik een blog las.
Bij haar kan je het ook bestellen (de echte uit Amerika).
En zij haalt het dan weer van deze site; en dat is dan de enige echte officiele importeur.
Omdat we in een tijdperk leven waarin je alles makkelijk op internet kan opzoeken, wat mij overigens mateloos irriteert af en toe, zie je op youtube (als je een beetje zoekt) heel wat instructiefilmpjes.
Je voelt het vast al aankomen.... Ik laat ook wat armbandjes zien hoe je die maakt.
Dit is wel de laatste keer dat je een boek of iets aan de zijkant ziet, ik ben er altijd te laat mee met realiseren dat ik niet goed bezig ben. Dus volgende keer zie je niets meer.
Van deze armband is het filmpje.
x
Heb jij ook een rainbowloom verslaving ? 
Kan je het filmpje niet zien? Klik dan hier.

Volgende week: (De twee linker)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten