21 februari 2014

Plog-> Photo+blog

  Heei,
Zoals ik aan het begin van de vakantie al aankondigde zou ik een plog schrijven.
Mijn leven op één dag was wel wat te saai voor een plog dus zou ik over de hele week schrijven.


Even geblogd...
Mini-moodboard gemaakt.
Beetje mislukt maar het was wel leuk als tijdverdrijf.
Op weg naar een vriendin,
de lucht was heel erg grauw :(
Wauwie <3
Wauw, het lijkt wel lente !
Toen was het gelukkig weer wat beter !

Nu maar hopen dat het niet meer gaat vriezen,
 want dan gaan deze bloemetjes dood :(.
De volgende dag heb ik mn nageltjes gelakt samen met een vriendin...
En toen was nederland weer grauw en grijs :(
 Zo triest, daar moest ik een foto van maken.







Rainbowloom gekocht :) van Tahlia


Knijpers ;)
Notitieboekje


Mooie pot 
Nog een notitieboekje

Labeltjes :)
Nog wat spulletjes gekocht... :)... Knijpers ? ja knijpers ! Ik laat nog wel een keer zien waarom !
Armbandjes gemaakt met Rainbow loom...|
Gelogeerd bij Tahlia met haar leuke poes ;)...
Nog steeds bij Tahlia met een heel mooie lucht...
Potloden gepimpt met washi-tape...
Bij de Ikea een prikbord gekocht,
daar zat dit buisjes bij met punaises.
Ik heb daarmee een tapehouder gemaakt.
Die best wel praktisch is...






Je kunt er ook Loombands omheen doen...


Of blauw maken van binnen....
Of je kan er zand instoppen
met een beetje water voor een leuk effect.

Drip painting gemaakt
met behulp van gekleurd water.

Dat ik maakte door met een kwast
 met verf erop in water te dopen.
Handige doos om je spullen te organiseren.
Eindelijk genoeg wcrollen vandaag !
Mijn twee potten ingericht,
de één als memory jar en de ander als pot met zand en schelpen...
Fotoshoot Babylips en labello

De rainbow loom bands georganiseerd...
Mini versie gemaakt aan ketting van de grote pot met schelpen.
Met als ingrediënten: Sinaasappels, kiwi's en bananen

Smoothie gemaakt ! mmm...
Ouderwets potje monopoly gespeeld....
Knijpertjes gepimpt... :)










































Dat was mijn plog, eigenlijk was het meer een verzameling van foto's...
Achja, iedereen maakt een plog anders.
Maar het is en blijft een verschrikkelijke naam.
x

P.s. Dit was een chaos blog maar het was ook een chaosweek dusja.

3 opmerkingen: