28 februari 2014

Friendsfriday

Water marble !!!
Heei,
Sinds twee weken weer eens een echte Friendsfriday.
Een keer kwam het te laat en een andere keer überhaupt niet.
Vandaag een aantal foto's van nailarts van maud.
Het zijn er wel best veel.
Stipjes zoals in één van haar video's...



Deze is gemaakt met dunne tape.















Panterprint :)













Zoals altijd zijn haar nailarts echt heel goed gelukt :).
Ik snap niet hoe ze dat kan... Hmmm.
Vandaag is alweer de laatste dag van Februari.
Dat ging echt snel ! Man wat gaat tijd het hard.
Nog een aantal maanden en dan is het alweer meivakantie.
En daarna is het al heel snel weer zomervakantie !
Oehh daar heb ik zin in.
Alhoewel, af en toe lijkt het nu al lente of zomer.
Maar daarover een andere keer meer.
Mustache :)


Dit vind ik denk ik de leukste.

































Nice galaxy...


P.s. vergeet niet te abonneren op Maud's channel op youtube !!
(Maud van den hoven)


6 opmerkingen:

  1. Waauuww, zelfs ik als jongen vind dat nog cool;p goed gedaan! Bijde!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, :) daar word ik vrolijk van !
      Dankjewel ! Haha, dit is echt grappig, je bent geniaal.

      Verwijderen
  2. Stiekem weet ik dat wel hoor zoë;) en graag gedaan maud, eigenlijk moet ik jou daarvoor^^ bedanken:p

    BeantwoordenVerwijderen