17 februari 2014

Friendsfriday where have you been ?

Heei,
In heb vrijdag niet geblogd over friendsfriday.
Niet geheel expres eigenlijk...
Maarja ik was niet naar school gegaan en had dus ook geen Valentijnsdag gevierd.
Nou maakt dat eigenlijk niets uit want dat is gewoon een grote reclametruc...
Maar... Zaterdag hebben we het alsnog met z'n drieën Valentijn gevierd...
Dus het was een friendssaturday. Nee dat klinkt echt niet !
We hadden allemaal een cadeautje gekocht voor de anderen:

Maud kreeg van ons uiltjessokken een stickervel met uiltjes, een nagelvijl met snorren en een haarding.
En Anne kreeg van ons een chocosmelter en een luidspreker voor haar telefoon.
Ik kreeg Babylips, een potje met daarin allemaal briefjes die ik in een bepaalde stemming mag openen en ik kreeg een stempelsetje (ideaal voor vingerafdrukken....)

Maud heeft nog een nieuwe video gemaakt speciaal voor valentijn maar ja ik was zo slim om dat te vergeten...
Hier dan alsnog. Je kan het toch ook op een ander moment maken.

Over die babylips morgen meer. Haha.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten