3 februari 2014

Shoplog !

Heei,
Dan komt vandaag eindelijk mijn shoplog !
Er kwamen wat dingen tussen en mn ipodsnoertje was onvindbaar...
Het is geen normale kledingshoplog want dat heb ik amper gekocht.
Het zijn meer leuke spulletjes waar je Diy's mee kan doen...
Mijn gekochte spullen:

















Labello bij de etos... iets van 2 à 3 euro. Het ruikt echt heel lekker <3.
Dat is toch wel iets stoms aan de winter; die schrale lippen :(.






 Eh... een soort touw waarmee je leuke inpakdiy's kan doen. Iets van 80 cent bij de Action.

















Kwasten ook bij de action ze werken heel goed en zijn iets van 3 euro.


















Notitieboekjes; de bovenste is met lijntjes en de onderste zonder.
Waar ik naar op zoek was. 2 en 3 euro bij de Tiger.

















Glowsticks bij de Action; ik laat nog wel een keer zien waarom...
En een sleutelhanger van zo'n kubus (in het echt kan je het draaien en is het 3d).














Lintjes ! ik houd van lintjes !
Haha voor 89 cent bij de Action.














Taartranden ook de Diy's die ik hiermee wil doen laat ik nog wel eens zien... Bij de Action.













Wat plakband (ja dit is gewoon plakband) van de Big Bazar.
Ik vind ze persoonlijk niet fijn maar ja ik heb het nou eenmaal gekocht.













Haha wat make-up als pen en marker ik kon ze gewoon niet laten liggen ;).
Bij de Action.












Wat verf tot slot de kleine tubes bij elkaar voor 5 euro bij de Xenos en de grote tube voor 2,70 bij de Action.
En de leuke tapejes van de Hema hiernaast->.
2,50 per pakje.
En nog de schildersdoeken hieronder dan ook gekocht bij de Action ;).
Ik heb echt gewoon een Actiontour gedaan ofseu ;).
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten