25 februari 2014

Shoplog Primark

Heei,
Ik heb een paar dagen niets gepost en ik weet eigenlijk niet waarom,
ik heb nog zoveel om over te schrijven...
Ik heb het dan wel druk maarja.
Afgelopen zondag ben ik naar de Primark geweest :).
Zoals je misschien al eerder hebt gelezen; IK HOUD VAN DE PRIMARK !
Maar de grote discussie is altijd: hoe spreek je het uit ?

1. 'Priemark'
Zo spreken waarschijnlijk de meeste mensen het uit...
Op een Ierse manier.Toen ik me verschrikkelijk aan het vervelen was op de fiets kwam het volgende bij me op: als je hier in het Frans over nadenkt zeg je eigenlijk hetzelfde als de uitspraak van prixmarque. Kan je niet heel goed Frans ? het betekent 'prijsmerk'. In feite klopt dat wel en niet. Je betaalt de prijs voor een merk, maar ze verkopen daar geen merkdingen... Onzin dus, maar je moet er wel Zoƫ voor heten om tot deze conclusie te komen. Haha.

2. 'Prijmark'Tja, zo spreken mensen het ook uit. Diezelfde fietsrit dacht ik ook hierover na; je hebt het gewoon over prei van Mark... Ja, daar wil je het echt over hebben.Ik houd er snel over op. Nee dus, dit is niet het echte goede.

3. 'Praimark'
Is dit dan DE oplossing ? Ja, eigenlijk wel. Ik ben niet creatief genoeg om hier een vreemd verhaal bij te bedenken dus keur ik deze goed ! Ik zeg dan dus ook 'Praimark'!

Nou weet je dat ook weer ;).
Maar, mijn shoplog:



Mijn uiltjes sokken <3 haha ik kon ze niet laten hangen voor 3 euro.













En nog wat andere sokken :)... Voor 3 euro.












Twee vesten van de Primark... Ze zijn heel zacht...:) Misschien moet ik toegeven dat ik verslaafd ben aan die vesten kopen :). Allebei voor 9 euro.

Ook heb ik dit t-shirt nog gekocht met een ijsje erop.
Hij leek me heel leuk in de winkel, maar ik had hem niet gepast.
In feite zit er geen enkele vorm in en schijnt hij overal ( maar dan ook echt overal) door.
Niet zo'n goede koop dus :(. Hij was 5 euro.















En dan... Een roze broek ! Het is een roze die tegen rood aanzit maar het net niet is. Ik vind die roze heel mooi. Hij was 9 euro.














Ook heb ik nep-alstars gekocht, ik wil ze gaan pimpen. Maar daarover later in een aparte blogpost.
Die snel zal komen... Voor 9 euro.


















Dan heb ik ook nog een lekker zachte joggingbroek gekocht in het donkerblauw en een bikini maar, ik kreeg de joggingbroek niet goed op de foto en de bikini tja. Dat vind ik gek om hierbij te zetten.

Ik heb best wel weinig gekocht dit keer... Maar het was wel heel gezellig en daar gaat het toch om ?!
Ik hoop dat je deze post leuk vond !
En tot morgen !
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten