14 februari 2014

Valentine... and a diy

Heei,
Ik had gisteren gym op school en we gingen trefbal doen.
Ik stond nog als enige in mijn veld waardoor er tegelijk 3 ballen op mij werden gegooid.
Ik wist er twee goed te ontwijken door te bukken, maar daardoor had ik de 3e niet gezien en kreeg ik deze tegen mijn hoofd aan met heel veel snelheid. Ik kon de rest van de les niet meer meedoen, omdat ik gelijk knallende koppijn had. Na het vergelijken van mijn klachten en die van een lichte hersenschudding bleken ze toch wel heel dicht bij elkaar te staan. Dat begint lekker. Mijn toets ging ook niet echt heel goed doordat ik mij niet goed kon concentreren. De rest van de dag ging niet zo goed en toen ging ik ook nog eens niet sporten terwijl ik daar juist zo van houd. Het ging gewoon niet, maar alles heeft een reden. Wat de reden hiervan is weet ik alleen nog niet. Maar afijn vandaag deed het nog steeds te veel pijn om naar school te gaan dus ben ik ziek thuis gebleven. Nu voel ik me gelukkig weer goed.
Ik heb toen ik mij weer wat beter voelde nog een leuk valentijnscadeautje gemaakt.
Ik was thee aan het drinken toen ik dacht: hee zo'n theezakje kan je toch ook wel recyclen voor een leuke diy ?! Ik zocht een beetje op internet en vond al snel leuke diy's met de zakjes ervan maar niet met de thee zelf. Er moest toch iets zijn wat je ermee kon doen...? Ik begon te zoeken op mijn kamer naar leuke dingen en vond mijn sleutelhanger van vilt. Dat bracht me op het idee om gewoon een theezakje van vorm te veranderen en dan op te vullen met thee... Ik heb een hartje gemaakt. Het is wel wat werk maar het is echt heel leuk om in je glas thee te hebben en heel leuk om te geven aan iemand...











Tot morgen
x
P.s. HET IS VAKANTIE !!!!!

3 opmerkingen: