18 februari 2014

Labello vs babylips

Heei,
Zoals je misschien al eerder heb gelezen heb ik met Valentijn van mijn vriendinnen babylips gekregen... Ze werken heel goed, maar is deze nieuwe rage beter dan de oude vertrouwde labello ?
Dat lees je vandaag op mijn blog, maar eerst de beschrijvingen enzo.
























1. Hydrate
Deze lippenbalsem is speciaal voor de sportieve meiden. Gaan voor een sportieve look ? Kies deze.
Hij ruikt naar een beetje citroen en basilicum. mmm...













2. Mint fresh 

Deze lippenbalsem is voor een meer avontuurlijke bui met de geur van kauwgom.















3. Intensive care

Dan deze lippenbalsem, deze is vooral voor de vrije en spirituele bui... jaja... Hij ruikt naar kers en amandel ook wel een beetje naar zonnebrand eigenlijk... hmm
















4. Pink punch
Deze leuke roze lippenbalsem is voor de vrouw met een romantische bui.
Het ruikt een beetje naar snoepjes van vroeger en passievrucht...
















5. Cherry me
Dit is de laatste lippenbalsem voor de mooie kleur op je lippen, maar niet een lippenstift wat toch wel heel fijn is... Het ruikt naar je raadt het al.. Kersen. Haha. Het is speciaal voor de lieve bui.



1. Het uiterlijk














Alle labello's zijn dezelfde geur en smaak als de babylips staat op de verpakking dan, in het echt is dat niet zo. De hydro care van labello is ongeveer geurloos terwijl de tweede labello juist veel sterker is dan de mint van Babylips. De meest rechtse is ook bijna geurloos.
Babylips- Heel kleurrijk en de tekst erop heeft een leuke bijpassende kleur. Niet saai en je vind het makkelijk in een overvolle tas...
Daarintegen is labello zelfs een beetje schutkleur in je tas...nee, Babylips wint deze ronde.
Babylips 1-0 Labello


2. De geur
Babylips- deze lipbalms hebben allemaal een aparte geur, de geur kenmerkt jou persoonlijkheid maar ook die van de lipbalm. Ze zijn allemaal heel verschillend, zo heeft iedereen iets wat perfect bij je past !
Bij Labello is die geur toch een heel stuk minder, je ruikt het ongeveer alleen als je er met je neus in zit. Ook ruiken velen gewoon naar niet, dat is toch wel zonde !
Tja op geur is Babylips ook wel gewoon beter ! Babylips 2-0 Labello.

3. Het gebruik
Labello- je doet de labello op, 10 minuten lang heb je nergens last van (als je gespleten lippen hebt) maar daarna voel je dat je het eigenlijk alweer op moet doen. Als je geen gespleten lippen hebt kan het op zich wel maar dan zijn ze na 10 minuten ook niet zo zacht meer, ze zijn dan wel opeens stroef ?! Bij Babylips is dat helemaal niet zo, een half uur later had ik nog niet de grote drang om het opnieuw op te doen omdat mijn lippen gewoon nog zacht waren... Sorry labello Babylips is in dit onderdeel ook gewoon beter. Babylips 3-0 Labello.

4. Verwachtingspatroon
Ja een heel duur woord gelijk, heel veel mensen vragen hee heb je labello mee..? of leuke labello... We zijn bijna gaan denken dat labello een synoniem is voor lipbalm... Dat zegt toch best wel veel.
Mensen verwachten dan ook dat dat de beste lipbalm is... Babylips ? is dat een labello ?? Ja dat heeft Labello wel goed voor elkaar... Dan krijgt labello toch ook nog een puntje... Babylips 3-1 Labello.

5. Naamsbekendheid en het aanbod
Tja, Babylips zijn pas sinds augustus in Nederland. Goed excuus om te gebruiken toch ?!
Maar dat levert labello wel een punt op...
Het aanbod in labello's is ook groter, bij elke kruidvat of etos vind je wel labello's jammer genoeg geldt dat niet voor Babylips... Als je goed zoekt vind je het wel.
Hmm.... dat zou een 3-3 betekenen maar ik vind het gebruik en de geur toch wel belangrijker dan het aanbod... dus die zijn 2 punten waard... 5-3 is het dan. Labello heeft zo zijn voordelen maar niet iets waar je echt aan hebt... Babylips heeft wel voordelen waar je wat aan hebt. Dus die roep ik uit tot topwinnaar !

Maar... welke van de 5, die in nederland verkrijgbaar zijn, is nu de beste ?

❤ Blauw ‘hydrate’ met citroen en basilicumgeur.
 Cijfer: 7 je proeft in deze wel heel erg de zonnebrand dat is jammer
❤ Groen ‘mint fresh’ met muntgeur en kauwgom.
Cijfer: 9, een beetje te minterig voor mij.
❤ Geel ‘intensive care’ met kers en amandelgeur.
Cijfer: 8 omdat hij wel leuk is en lekker ruikt, maar dat je bij deze toch het meest van allemaal de zonnebrand proeft.
❤ Oranje ‘Cherry me’ met kersengeur.
Cijfer: 10 omdat je bij deze het minste de zonnebrand proeft, dat is echt fijn en het ruikt gewoon heel lekker.
❤ Roze ‘Pink Punch’ met passievruchtgeur en snoepjes van vroeger.
Cijfer: 8, beetje zoet maar wel heel lekker qua smaak en geur.

Cherry me dus.

Ik hoop dat je mijn review leuk vond en nu ook babylips gaat kopen (of natuurlijk er al wat hebben en nog meer kopen).
Ik ben er in elk geval heel erg blij mee.
En ik hoop dat de rest van de collectie snel naar nederland komt.
x

2 opmerkingen: