9 februari 2014

1000 PAGEVIEUWS ! And a lot of diy's


Heei,
Allereerst: Jippieee !
Mijn blog is net voor de 1000e keer bekeken !
Ik vind het echt heel leuk dat zoveel mensen hierop hebben gekeken !
Omdat ik dit bijzonder vind zal ik vandaag een extra lange blog schrijven met een hele boel Diy's enzo.

Starbucks (they are expensive so recycle your coffeecup)
Alleerst ik houd eigenlijk niet van echte koffie (schaam).
Ik houd wel van die goddelijke smoothies en sommige kaneelmelk dingen.
Veel mensen houden wel echt van de koffies en zijn een beetje verslaafd...
Uch een beetje ? heel erg veslaafd mag je het wel noemen.
Maarja, daar gaat het nu niet om.
De koffies zijn best wel duur dus kan je beter je starbucksbeker recyclen om er nog wat aan te hebben.
Vandaag 5 tips om je koffiebeker opnieuw te gebruiken op een leuke manier.
Haha 'Careful you're extremely hot'


1. Als pennenbakje :) staat heel leuk in je kamer...




















2. Zelfde principe, tapejes in een beker van de Starbucks.




















3. Een hele originele koffiezeep :).
























4. Tisue ?
















5. Telefoonoplaadmanier !

Ik heb een htc oplader gebruikt omdat apple in één stuk door gelijk is aan grootte waardoor het er vanaf viel...
Aan de achterkant maak je een gat zo groot als je oplader en aan de overkant daarvan een klein gat waar het touw doorheen kan om daarna om de beker heen te rollen. Aan het eind leg je je je telefoon in de beker. Waarom eromheen ? Anders vliegt het in de fik...

Valentine diy:








Met skittles... mmm... kan natuurlijk ook met M&M's. Ik heb bovenaan washi-tape geplakt.
Leuk om aan vrienden te geven...




En tot slot nog een leuke manier om in te pakken... Dat is de enige Diy van vandaag die ik niet zelf de foto van heb gemaakt...
Ik hoop dat je mijn Starbucksspecial leuk vond.
Bedankt voor het bekijken van mijn blog...
Morgen weer een leuke valentijnsdiy.
x







2 opmerkingen: