24 januari 2014

What to do when you are bored?

Heei,
Ik heb deze week echt niet veel geschreven.
Dat kwam doordat ik moest leren 0_0.

Want daar houd ik daar toch van. Kuch kuch.
Maar volgende week heb ik projectweek wat inhoud dat ik geen huiswerk heb !
Dus dan ga ik weer heeeel veel schrijven !
Vandaag geen echte diy ofzo maar meer wat tips wat je kan gaan doen als je je echt heel erg verveeld.
Ik had het zelf nog nooit gedaan maar van de week dacht ik oké ik moet het
gewoon een keer doen.
Ik zat me echt heel erg te vervelen, maar ik had maar 10 minuten dus bloggen kon niet. Tekenen op fruit ;).
Of nog iets: strijkkralen stapelen !
Het is moeilijker dan het lijkt.
Mijn record is 11, succes.
Haha ik wil nog ergens over schrijven want de post lijkt nergens op.

Welke van de drie is de miniola ?
Zet het bij de reacties de winnaar krijgt een prijs of mag een gastblog schrijven.
x

6 opmerkingen:

  1. heyy,

    Nummer 3 (de eerste van rechts) zeg maar!
    Leuk artikel hihi, xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heei,
    Dat klopt ! Goedzo :).
    Wat wil je als prijs ?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil je een grote gastblog schrijven of wil je bijv. een telefoonhoesje of een diy-bouwpakket of iets anders...
    Net wat jij wil :).
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oelalaa aantrekkelijk ;) wahahah! ik heb gewonnen jeeeeeeeeeeej :) ik ben happy hahah oke sorry...
    ehmehm hangt er vanaf wat voor telefoonhoesje :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag je zelf ontwerpen dan maak ik hem van vilt :). Bijv. een uiltje zoals ik hier heb gemaakt: http://xzowiezo.blogspot.nl/2014/01/owlday.html
    Je mag happy zijn !! Geen sorry nodig ;).
    x

    BeantwoordenVerwijderen