10 januari 2014

To buy-list part 1

Heei,
Vandaag zal ik je een deel van mijn to-buy-list laten zien...
Alleerst deze verf en tape -->
Ik vind ze echt heel cool !
Over de magneettape:
Je kan het overal opplakken, als je het op de achterkant van je foto plakt plakt die vast aan een memobord !
En dan de schoolbordverf:
Ik heb zoveeel leuke DIY's gezien met deze verf zoals deze:

Ik moet er echt achterkomen hoe je rechtsonder maakt !
Die is echt leuk.
Echt leuke dingen...
Je snapt vast wel waarom ik die verf moet hebben !
Je kan bijv. ook je boekkaft verven, altijd schrijven op je boek <3
Ik ga het proberen te vinden (deze verf) morgen ga ik naar de stad dus op hoop van zegen ! Dan zal ik mn DIY's ermee zeker laten zien...



De tape is 2,95 bij de HEMA en de verf is 7,75 ook bij de HEMA.
x
3 blogs vandaag !!! dat is een hoop !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten