8 januari 2014

Shopblog

Heei,
Ik heb echt het gevoel alsof het al heel lang geleden is dat het vakantie was.
Toch was het 2 dagen geleden nog vakantie...
Ach ja, er komt weer een vakantie aan binnekort.
Vandaag maak ik een shoplog, want ik heb zondag geshopt.
Bij één van mijn favoriete winkels... de PRIMARK !!
Ik houd echt van de primark, maarja mn shoplog:




Een leuke blauwe dunne trui ideaal voor nu, onze warme winter.
Hij is lekker zacht en kostte maar 3 euro, je begrijpt je vast wel waarom ik die niet kon laten liggen ;)




















Een lekker warm roze vest <3.
Ik houd heel erg van de vesten van de primark, ze zijn zooo zacht <3<3.
Dit vest kostte 9 euro.
































Een leuke jegging en twee kleurige broeken.
De jegging is koraalgroen, maar dat zie je niet met dit licht jammer genoeg.
De jegging is 9 euro, de rode broek 10 en de oldskool spijkerbroek 8.
De broeken van de primark zitten heel fijn, maar dat is voor iedereen anders...















Haha ja ik weet het...maarja ze raken altijd weg dus af en toe moet je wat nieuwe kopen ;).
De linker zijn enkelsokjes 7 paar en 3 euro.
De middelste zijn normale sokken en kostte ook 3 euro.
De rechtse zijn 2 paar thermosokken die heel zacht zijn en lekker dik en maar 3,50.




















Dan twee vesten van adidas, niet van de primark dus.
Ze zijn leuk om in te sporten maar ook leuk om normaal te dragen; nouja dat vind ik dan..:)
Ze zijn allebei nu 40 euro bij de aktiesport.



Dan een beetje slechte foto van twee joggingbroeken ook van adidas.
Ach het zijn wel leuke broeken de linker is een normale joggingbroek en de rechter een korte.
Links is 40 euro en rechts 32,50.
Links is overgens zo'n broek die waterdicht is.




















Dan heb ik ook nog een sjaal gekocht !
Ik vind hem echt heel leuk, het is een sjaal die helemaal rond is (infinitysjaal).
Die zijn gewoon het leukst !
De sjaal was 5 euro bij de primark.



Dan het laatste dat ik heb gekocht, een taillerokje !
Ze zijn helemaal in, maar ik vond ze echt al heel lang leuk!
Vooral deze vind ik heel leuk; spijkerstof ;)<3.
Ook was het heel goedkoop; 3 euro.

Dat was mijn eerste shoplog !
Ik heb best wel veel gekocht merk ik nu...
Achja ik hoop dat je het leuk vond...
Doeiii!
xx

ps. Vanaf nu is elke vrijdag friendsfriday !
Morgen meer info daarover !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten