10 januari 2014

Friendsfriday !

Heei,
Vandaag is het Friendsfriday !
Ik had beloofd het eigenlijk gisteren uit te leggen, maar ik had teveel huiswerk om te bloggen.
Vandaag is het weekend weer gestart dus vandaag heb ik zeeën van tijd...
Maarja wat is Friendsfriday:
Elke vrijdag zet ik een inspiratiebron van een vriendin van mij erop.
Bijv. een vriendin van mij heeft een leuke DIY gedaan; dan zet ik die erop met haar foto's....
Met toestemming van haar natuurlijk ;).
Vandaag dus Friendsfriday.

Door Tess ben ik begonnen met bloggen.
Ze heeft een hele leuke blog en doet leuke DIY's.
Haar blog-> klik hier.
Vooral deze DIY vind ik echt tof.

Volgende keren:
17 januari: Nailart met Maud
24 januari: Bakken met Anne
31 januari: Nailart met Maud ?!

Voor de rest weet ik het nog niet maar dat komt nog :)

Oja, ik heb een telefoonhoesje van vilt gemaakt en op dat idee kwam ik door een meisje uit mn klas.
Ze weet niet dat ik een blog heb dus ik weet niet of ik haar naam mag zeggen..0_0
Nouja... Vanochtend dacht ik echt: ja daar wil ik over bloggen en daarover maar nu heb ik echt geen inspiratie meer...:(
Als ik straks nog inspiratie krijg dan blog ik nog wel wat meer....
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten