11 januari 2014

Everything with owls


Heei,
Ik zou vandaag eigenlijk naar de stad gaan,
maar dat ging niet door jammer genoeg :(.
Misschien van de week nog wel...
Ik hou van uiltjes <3.
Draw an owl----->
Het donkerblauwe is telkens het nieuwe wat je moet tekenen...
Oja mn telefoonhoesje is af !
Ook met een uiltje erop ;).


Zelf ontworpen en gemaakt !
Ik heb geen foto's gemaakt toen ik bezig was dus echt uitleggen hoe je dit maakt kan ik niet..:(.
Wel kan je als je er ook één wil deze bestellen...
How to staat bij de reacties...
Je kan een door mij gemaakte of/en een bouwpakket bestellen.


Iemand zei dat ik ze moest gaan verkopen en dat vond ik wel een goed idee.
Verder, ik houd echt van uiltjes,
Gekocht in een hobbyzaakje, ik moet hem nog steeds een keer gaan schilderen...
Het is een spaarpot overigens. O en die heb ik ook nog, allebei gekregen :).---->
x

ps. als ik weer nieuwe dingen heb met uiltjes of leuke diy's zal ik ze posten.
Ik ga sowieso nog een telefoonhoesje maken met nog een uiltje :).

3 opmerkingen:

  1. How to (door mij gemaakt uiltjes hoesje)
    1. Zet hier een reactie neer dat je er een wil.
    2. Maak een paint met daarin je ontwerp.
    3. Ik neem contact met je op.
    -Zelfde als voor het pakket, alleen nr. 2 dan niet want dan doe ik alle stofjes die nodig hebt om het uiltjeshoesje te maken die je op deze blog ziet.
    inhoud:
    Alle nodige vilt
    garen in de nodige kleuren
    klitteband

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey, wil je er voor mij eentje maken? hij is zooo stoer! en ik ben niet zo goed met paint, maar kan je hem net zo maken als op die foto?? pleeaasee??

    BeantwoordenVerwijderen