12 januari 2014

To buy list part 2

Heei,

Vandaag het tweede deel van mijn to-buy-list.
Er bestaan heel veel delen dus dit is het echt niet helemaal.
Ook komen er steeds dingen bij, dusja.
Wat kleine dingen:

Garen (soort miniwol om vilt bijv. te verbinden.
Bij de action voor 1,30.
(Deze vond ik net en ik dacht die moet ik hebben !!)

Witte acrylverf (Die is gewoon op door al dat mengen en schilderen).

Een ipodsnoertje ( Mijn snoertjes zijn een beetje kapot ).
Bij de flying tiger voor 3 euro.

En een boekje zonder lijntjes waar ik in kan tekenen en zo.
Ik hoop dat deze geen lijntjes heeft.
Ook bij tiger voor 2 euro.

O en ook nog om mn spullen in op te ruimen deze leuke doosjes.
En ook bij de tiger voor 2 euro voor alledrie samen.

En dan die leuke tapejes, ja ik weet dat ik ze gewoon bij de HEMA moet kopen maar deze zijn ook leuk.
Ook bij de tiger voor 1 euro per stuk.

En die wil ik zelf gaan maken :).
Met miss wel een ander pak, maar dat weet ik nog niet....

Nou, dat was het wel voor vandaag.
Ik wilde eigenlijk een origamiblog schrijven maar mn filmpjes waren te slechte kwaliteit door mn lichtinval.
Morgen nieuwe kans.

x
ps. ik kan niet beloven dat ik morgen schrijf, het wordt een heel drukke week.
Ik heb hem nog niet bewerkt dus het is echt slechte kwaliteit enzo... dat doe ik volgende keer wel.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten