1 januari 2014

Happy new year !

Happy new year everybody !
Ik hoop dat het een heel mooi jaar zal worden !
Met veel zon en sneeuw...
Ja ik weet ik ben een beetje erg vreemd met sneeuw...
Ik houd van sneeuw ! Niemand houdt van sneeuw maar ik wel.
Ik houd dan ook meer van de winter dan van de zomer:
Voordelen zomer:
1. warm !
2. vakantie !

Nadelen zomer:
1. te warm voor op school
2. muggen
3. te warm om te slapen

Voordelen winter:
1. sneeuw-> sneeuwballengevecht !!
2. leuke winterdingen kopen (mutsen, sjaals en handschoenen)
3. lekker slapen onder dekbed
4. december-de cadeautjesmaand ;)

Nadelen winter:
1. wisselend weer

Daarom dus...
De zomer vind ik ook heel leuk, maar wel minder.
Ik lak dan wel veel vaker mijn nagels dus dan zal je ook meer van dat soort blogs zien.
Ohja, happy new year !
-ik dwaal een beetje af...:)-
I wiss you the best year you ever had.
Morgen zal ik mijn eerste diy laten zien...
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten