26 januari 2014

WIDM 2014 ?

Heei,
Ik kijk elk jaar wie is de mol net als ong. 2,5 miljoen anderen.
Het leuke aan WIDM vind ik is dat je niet weet wie de mol is en wie dus gewoon iedereen zit te belazeren, maar waar naar iedereen aanwijzingen zijn.
Je kan eeuwig blijven debateren, maar je komt er niet uit.
Ik verdenk dan dus ook niet één iemand maar niet iedereen hoor.
Hieronder laat ik wat aanwijzingen voor alle kanidaten zien of beschrijf ik ze.
( Het is op mijn verdenkvolgorde ) Je kan de tips niet perfect begrijpen als je het niet kijkt.
Wie denk jij dat de mol van 2014 is ?

Susan Visser:
Ze valt niet op (zoals een mol) en word door iedereen als betrouwbaar gezien.
Dat maakt haar juist verdacht.
Ook is haar sterrenbeeld weegschaal (in aflevering 1 heeft art duidelijk gezocht dat de mol het zoekt in balans in extremen).
Ook is dat verdacht, want terwijl hij dat zegt staat hij op een boot met schoppen erop (2).
Bij het voorstelfilmpje zie je bij Susan ook die schoppen achter haar hoofd.
Vlak voor de eerste executie zie je een visser in beeld (Susan VISSER).
Er wordt ingezoomd op een kalf met daarop een gouden/geel blaadje.
Kan dat verwijzen naar haar nominatie voor gouden kalf in 2012 ?
De afleveringsnaam was 'Vindingrijk' zou dat kunnen verwijzen naar haar handige zet om de vrijstelling in handen te houden ?
De afleveringsnamen kunnen overigens allemaal naar Susan verwijzen:
Schijnbeweging- ze zette haar vrijstelling niet in.
Een zware keus- ze moest twee keer kiezen wie zijn scherm te zien kreeg.
Jeniffer- heeft Jennifer gelijk met haar theorie ? heeft susan iets veranderd ? nee, maar ze was wel wat vergeten hmm...
Ze is een actrice dus misschien ook wel de mol om te spelen ?


Sofie van den Enk:
Bij haar is het het meest mijn intuïtie die zegt dat ze de mol is.
Wel zegt ze dat ze van kruipen houdt (mol).
Ook heeft ze een geweldige molactie gedaan door het geld in het geheim op te sturen.
Ze is nou eenmaal verdacht.

JW en Jeniffer:
Ook verdenk ik hun, als Sofie of Susan eruit gaat dan ga ik op onderzoek uit voor aanwijzingen van hun...

Ik verdenk Freek en Tygo niet doordat als je goed kijkt bij het voorstellen je ziet dat er staat dat een mol er niet van houdt om in de schijnwerpers te staan, terwijl zij dat wel deden in afl. 1.

Aaf verdacht ik vorige week heel erg, nu niet meer ze is gewoon niet geschikt om de mol te zijn.
Ze is gewoon niet de mol.


Ik denk echt heel erg dat Susan het is, maar dat kan ik natuurlijk niet zeker weten want zo zit wie is de mol in elkaar... Het is één groot mysterie.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten