16 januari 2014

Sick- DIY's

Heei,
Ik ben een aantal dagen ziek geweest.
Ik had gewoon te veel hoofdpijn om te bloggen of überhaupt achter een apparaat lang te zitten.
Ik haat ziek zijn.
Ach, ik ben weer beter en ga mijn schade dubbel en dik inhalen !
Ik zal voor elke dag dat ik ziek ben geweest een stukje schrijven.
Maandag:
Vandaag komen dan alsnog de origamifilmpjes die ik wilde maken.





Van de donutster en van een leuk driehoekbakje inspired bij Tess
Extra info: voor de donutster heb je 8 blaadjes nodig en voor het driehoekbakje 3.
Ik had nog een filmpje willen maken van een andere maar die komt nog wel.

Dinsdag:

Ik ben naar het strand geweest afgelopen zaterdag !
Het werd al snel donker dus ik kon niet zoveel foto's maken jammer genoeg. Wel heb ik een zonsondergang gezien en dat was erg mooi <3.

Het was bij Maartens






Wat nailart van mij :)
Ik hou best van nailart, maar ik heb er niet vaak tijd en zin in/voor. Niet zo heel handig dus ;)
Wel heb ik heel veel nagellak volgens anderen dan.
Iets van 110 ofzo...
Achja ik moet weer vaker gaan nagellakken...



Van het weekend ga ik weer naar het strand <3.
Veel mensen vinden nu het strand helemaal niets, maar ik vind het juist lekker.
Want juist nu doordat iedereen dat denkt zijn er amper mensen dus enorme rust (goede foto's);).
Sorry ik ga alweer dan heb ik morgen ook nog iets om over te bloggen !
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten