27 januari 2014

Challenges I ♥ them- Chubby bunny challenge

Heei,
Vandaag een blog over een challenge die ik toevallig vandaag heb gedaan...
Ik houd best wel van challenges, niet in mijn eentje dan is er niets aan maar als je het met anderen doet is het geweldig grappig.

Chubby bunny challenge:
Stop een marshmallow in je mond (niet doorslikken of kauwen) en zeg chubby bunny.
Doe er telkens één bij en zeg dan telkens chubby bunny.
Als je het niet meer kan zeggen dan heeft de ander gewonnen (als die teminste het nog wel kon).
Je snapt waarschijnlijk alleen waarom dit grappig is als je het aan het doen bent...
Haha.
We hadden drie zakken marshmallows nodig voor een filmpje van Engels.
Maarja... we hoefden ze niet op te eten tussendoor.
Je snapt ons vast wel ;).
Misschien als het mag zet ik nog wel een klein stukje van het filmpje erop ( van de eerste want daar is ze nog echt zo van: waarom gooi jij marshmallows op mij ?!).
We hebben nog steeds een heleboel marshmallows over dus gaan we het morgen op school doen.
Haha veel plezier als jij het ook gaat doen ;).
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten