20 januari 2014

I ❤ Vlieland

Heei,
Vandaag ben ik er dan weer !
Sorry dat ik het hele weekend niets heb gepost.
Ik was namelijk een weekendje naar Vlieland ❤.
Het was gelukkig heel mooi weer, waardoor ik
Lekker veel buiten konden zijn :).
Ik laat nog wat foto's zien van mijn fantastische weekend.
Oja ben je niet zo goed in topo ?
Het is het tweede waddeneiland.
Als je hier ooit bent geweest raak je wel besmet met het vlielandvirus.
Niet dodelijk en goed mee te leven ik heb het al 13 jaar.
Je wilt alleen maar altijd weer terug naar dit fantastische eiland !
Overigens heb ik dat virus niet zelf verzonnen maar bestaat het echt.

 

 De kade, het heerlijke zwembad en het uitzicht vanaf de kamer->
Als je goed kijkt zie je de vuurtoren...

 Dan het strand en het posthuys dat gesloten was :(.
  Mijn twee grote vrienden ;).






De vuurtoren en het uitzicht vanaf daar.
En tot slot gewoon een mooie foto van de bomen->.
Het was echt een heel leuk weekend.
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten