2 september 2014

New stuff :)

Heei,
Vandaag was mijn eerste echte schooldag, ik vond het echt wel meevallen. De nieuwe docenten waren oké en de oude was ook prima. Ik moest wel erugg wennen aan het feit een wekker te moeten zetten. Na 6 weken zonder kom ik er altijd lastiger uit. Ik was gelukkig vroeg uit en heb daarom nu tijd om te bloggen!

Ik heb een trampoline ! Yeahh, ik wilde er altijd al één !
Hij is van Salta en 214m x 305m.
Hij heeft een roze rand :).Het is een beetje roze-paars eigenlijk... Ik vind het gewoon roze, en echt superleuk ! Haha, zo'n roze-achtig ben ik niet, hoor. Hij moet nog een beetje worden ingesprongen, maar je komt al aardig hoog :). Zoals je ook op de foto kan zien... Het wordt nu qua tijd herfst, en je neemt nu nog een trampoline ? Ja, maar we krijgen een ontzettend warme nazomer~nederlandse begrippen dan hè~ ;). Haha, het is wel zo, donderdag wordt het 25 graden ! Superlekker dus. Kan ik lekker veel springen!
Verder, heb ik een nieuwe fiets, had je vast al gezien ;).
Hij is blauw-groen, echt superleuk ! Zo'n zeegroen zeg maar. Hij is übersimpel, geen dynamo geen handrem geen extra dingen, zo kan er ook weinig kapot gaan ! :) Dat is toch wel erg fijn, want op school weet je het nooit.


Het is een hollandia royal dutch fiets van de Halfords.
Die foto vond ik gewoon cool :).


Dus ik heb een erg leuke kleur nieuwe fiets, die erugg lekker trapt, en een trampoline !
Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen ! ;).
Dikke kussies,
Zoë

Ps. ik had allang bloglovin, maar wist nooit hoe ik dat moest koppelen aan mijn blog, nu heb ik dat wel gedaan. Volg mij alsjeblieft op bloglovin. :)

2 opmerkingen: