30 augustus 2014

Back-to-school-tag

Heei,
Ik vind tags altijd heel leuk om te doen, dus ik zocht weer eens op google en vond een schooltag.
Ik had deze gevonden met 10 vragen, ik kwam er pas later achter dat je er ook hebt met meer... Alleen was dit artikel toen al online...
Ik heb deze moeten vertalen, dus als je op een andere blog dezelfde ziet met andere woorden, vandaar.
Veel plezier met lezen,

1 Naar welke klas (of welk jaar) ga je? 
Ik ga naar de 3e op de middelbare dus.
2 Op welke dag begint school bij jou?
Maandag, normaal was het altijd op dinsdag dus ik baal wel een beetje
3 Heb je zomerhuiswerk opgekregen? Heb je het gedaan?
Nee  heb ik geen zomerhuiswerk :), ik geniet gewoon lekker van mijn vakantie ! Niet dat dat niet kan met huiswerk, zo bedoel ik het niet ! Ik bedoel meer dat ik niet mn latijn ofzo ga leren (herhalen) in de vakantie... Sorry voor de mensen die wel huiswerk van school mee hebben omdat ze er wel meer moeite mee hebben, want zo bedoel ik het niet.
4 Wat ben je van plan aan te doen de eerste schooldag?
Ik denk mijn nieuwe taillerokje (: met t-shirt ofzo...
5 Welke lessen krijg je? 
Ik heb dit jaar Nederlands, Engels, Duits, Frans, Grieks, Latijn, Wiskunde, Scheikunde, Biologie, Economie, Gym, Tekenen, Muziek, (nog 2 kunstvakken), Geschiedenis en nog wat maar daar kom ik even niet op... Echt te veel vakken !
6 Wanneer word je meestal wakker en ga je naar bed als je op school zit?
Uhm meestal om een uur of 7 tot een uur of 9/half 10.
7 Wat vind je het meest stressvolle van school?
Te veel toetsen achter elkaar waardoor je amper tijd heb om wat leuks te doen!
8 Ben je enthousiast om terug te gaan?
Uh is dit een serieuze vraag? Nee.
9. Ga je een rugzak of een schoudertas dragen dit jaar? Wat heeft je voorkeur? Ik houd dezelfde tas van jaar 1 en 2, een grijze eastpack, super handig en er past alles in ! 
10. Wie tag je ?Ik tag iedereen die deze tag wil overnemen !

Dat was dan mijn back-to-school-tag ik hoop dat je het leuk vond om te lezen...
Neem hem gerust over!
Ik moet maandag dus weer... Geen zin !

Ik heb in elk geval veel leuke dingen gedaan in de vakantie en dan is het na een tijd ook weer goed om terug te gaan. Dikke x,
Zoƫ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten