12 augustus 2014

30 days challenge #2

Heei,
Gisteren was de challenge 30 seconden wall sit, 50 squats en een foto van mijzelf. Ik heb die foto geplaatst aan de rechterkant van dit artikel. Daar zal hij ook blijven staan :). Woehoe!
De 30 seconden tegen de muur aan zitten was super makkelijk, ik heb dat al best vaak gedaan dus ik had echt van: nu al klaar ? De 50 squats waren er best wel veel, ik was ook behoorlijk uitgeput (kwam natuurlijk doordat ik het even snel wilde gaan doen...) Vandaag heb ik dan er 55 gedaan en dat viel wel mee, omdat ik me er wel op instelde... Toch blijft het veel hoor ! Het tegen de muur zitten was niet zo lastig, maar wel echt een stuk langer.
Ik krijg de nieuwe foto er niet op... beetje jammer. Ik voeg hem wanneer het wel weer kan toe.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten