11 augustus 2014

Your own cinema- diy

Heei,
Vandaag dus weer een DIY!
Dit idee ben ik al heel vaak tegengekomen, alleen heb ik het nooit uitgevoerd.
Waarom niet? Tja geen idee -;)-.
Dit is mijn eerste DIY weer na mijn griekenlandreis en het bevalt me goed. Ik kan echt mijn ei kwijt in even snel wat maken. Snel? Ja graag. Ik houd dingen bijna nooit lang vol... Ik heb nooit zin om verder te gaan, omdat ik alweer nieuwe ideeën heb. Behalve dan mijn blog, die blijft echt wel bestaan. Dat komt doordat ik hierop allerlei dingen plaats; tags, DIYS, filosofie, reviews en meer. Haha, als je mij goed kent weet je dat ik meer dan tien websites heb gehad. Haha. Telkens over maar 1 onderwerp, wat natuurlijk gaat vervelen na een tijd (bij mij dan). Ik keek laatst weer eens op mijn website-account en er bleken er nog een paar te bestaan. Leuk natuurlijk, want het waren best grappige artikelen.~ Nee dus. Het zijn echt hele stomme artikelen, zo verschrikkelijk kinderlijk...~ Laten we het erop houden dat de ideeën goed waren ;). Haha. Genoeg afgedwaald, de DIY:

Stap 1. Pak een doos, liefst vierkant en redelijk groot.

Stap 2. Leg je telefoon of ipod erop.

Stap 3. Trek deze om met een pen of potlood.

Stap 4. Maak daarin twee lijnen, zodat je telefoon kan blijven liggen.

Stap 5. Snijd dan het deel tussen de lijnen uit.

Stap 6. Klaar !



Ik hoop dat je deze thuisbioscoop ook zo leuk vindt ! Haha.
x

P.s leg je ipod/telefoon op het vakje en zet de doos over je hoofd. Lukt dat niet? Maak dat je hoesje met wat plakband vast aan de doos. Lukt het niet om de doos over je hoofd te zetten? Ga liggen ! Anders kan het niet ! Verder kan je nog een nekgat maken aan de zijkant van de doos...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten