5 augustus 2014

Summer songs

Heei,
Vandaag een artikel over l.iedjes !
Het is zomer en ik maak vaak een afspeellijst voor de vakantie, die ik helemaal plat draai zodat ik ze allemaal zat ben uiteindelijk ;).
Ik deel deze vandaag met jullie.

1.Avicii- addicted to you Hoe lekker is deze beat ? Ik vind hem echt fantastisch ! Ik moest er wel aan wennen in het begin... Het is niet echt de meest typische avicii-hit.

2.Aloe Blacc- the world ours
Ik kom als ik dit liedje hoor echt in vakantiesfeer, het is heel erg swingend en heerlijk vrolijk. Stiekem zing ik het refrein telkens mee...

3.Envy- am I wrongWaarom deze in mijn lijst voorkomt; ik ben gewoon een beetje verslaafd geraakt aan dit liedje, vooral omdat het een fijn ritme heeft zodat je er makkelijk op kan dansen.

4.Faul & wad Ad vs. Pnau- changes
Ehm, no reason. Het is niet zo'n fantastisch liedje.

5.Mkto- classicVind je dit geen leuk liedje ? Zo leuk lied ! Ik wil hem niet af zetten, terwijl ik het volgende lied moet gaan beschrijven. Dit is echt zo'n lied dat je niet wilt onderbreken.

6.5 seconds of summer- don't stop
Niet echt rustig ofzo, maar ik houd wel wel van dit nummer. Je wordt er niet ontspannen van, maar ik raad hem zeker aan.

7.Usher- good kisserTja die staat er gewoon bij. Ik wilde ook een niet zo overheersend nummer.

8.Hero- family of the yearDit lied is misschien wel de leukste in de lijst, niet heel snel of druk maar met leuke lyrics. Dit is voor mij het strandliedje.

9.Avicii- hey brotherVanaf het moment dat deze hit uitkwam was ik er fan van. Dit is echt een leuk nummer.

10.Dotan- home
Maar 1 woord voor; fantastisch.

11.Rita Ora- I will never let you down
Na een tijdje blijven er maar halfleuke liedjes over zoals deze...(maar zo erg is deze niet hoor)

12.Bingo players- Knock you out
Die lyrics zijn (hmm klinkt vreemd maar is wel juist?, help me ?!) echt vreemd, whaha.

13.Bastille- Laura palmer
Ik houd echt van de muziek van Bastille, ik ben niet fan, maar vind hun muziek echt te gek !
(Haha, wie zegt er nu nog te gek ?) Het is niet een heel nieuwe sound, als je luistert naar icarus bijvoorbeeld, maar dat maakt het niet minder leuk.

14.David Quetta ft. Sam martin- Lovers on the sunHoe harder je dit nummer zet, hoe leuker het wordt ! Ik vind hem zacht niet te doen, maar hard super ! 15.Maroon 5- Maps No reason, maar kan niet ontbreken.

16.Sigma- nobody to loveFijne beat...

17. Billy Joel- the pianomanKen je dit nummer ? Het zou best bijzonder zijn... Het is echt een aanrader, al zal je er misschien wel aan moeten wennen.

18. Ariana Grande- problem
Ken je Ariana Grande ? Dat meisje van Sam and Cat en Victorious. Zij is Cat. Ze kan echt goed zingen, maar dit pas haar eerste hit die echt doorbreekt. (luister ook naar popular song)

19. Katy perry- birthday
Als een lyrics video de moeite waard is om helemaal te kijken is het deze wel. Echt, neem even een paar minuten de tijd ! Echt leuk liedje met leuke taarten !
20.Rude- magic
Ik heb meegeholpen met een 8ste groep, twee meiden zongen dit liedje daar. Toch vind ik hun versie veel mooier. De ene zong zo zuiver ! Jammer dat ze het niet op youtube hebben staan...

21.Anders Nilsen- Salsa Tequila
Haha na 10 keer luisteren is het wel een leuk nummer hoor !

22.Coldplay- a sky full of stars
Tja, je vindt dit liedje leuk of niet. Ik heb het gevoel dat hier geen tussenweg bij is...

23.Cazzette- sleepless
No reason.

24.Sam Smith- Stay with me
Eindelijk een echt rustig nummer :)

25.Kensington- Streets
Leuke zomerhit...=D

26.Calvin Harris- Summer
Dit is het nummer dat zeker niet mag ontbreken. Ik heb het al 60.000 keer gehoord, maar ik ben het allesbehalve zat. Echt !

27.Ginger ninja- sunshine
No reasonnnnnnn. Haha, hoewel het is zo lekker vrolijk en dat past wel bij mij !

28.Lorde- team
Nog niet genoeg gehoord en een fijn ritme dus die moest er ook bij !

29.Katrina and the waves
De summerhit die ik echt elk jaar luister, haha je wordt hier toch vrolijk van ;).

30.Pitbull- Wild wild love
Mijn laatste nummer in de lijst, vooral het refrein is zo leuk ! Ik houd van dit liedje.
Echt bijzonder, want pitbull is niet echt mijn smaak.

Dat was dan mijn lijst met liedjes, ik hoop dat je ze ook leuk vindt !
Dit is eigenlijk best wel popmuziek, normaal ben ik meer van enkele bands en muziekanten, dus nu eens wat anders ! Vrolijke swingende zomergroetjes.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten