12 augustus 2014

review CG line

Heei,
Vandaag een nagellakreview ! Deze nagellakjes heb ik gekocht in Griekenland.
Uhm nee het is niet China Glaze... Dat dacht ik eerst ook hoor.
Maarja, je hebt wel vergelijkbare nagellakjes in Nederland.
Ik heb deze nagellakjes gekocht voor 2,50, dus dat is echt niet duur voor nagellak.
Dat is dus zeker wel een + punt. (pluspunt) Haha.
Ook is het best een groot potje (iets van 12 ml), wat dus ook best wel chil is omdat het dan niet zo snel op gaat. Yeah. Haha.

De nagellak bestaat uit kleine rondjes en kleine streepjes in een doorzichtige nagellak.
Je moet wel echt 3 keer vegen wil je een leuke hoeveelheid stipjes krijgen, dus dat is wel jammer. Je nagel wordt daar altijd zo dik van... Dus dat is niet zo fijn.

Verder is het een matte nagellak die door de fliedertjes zit, waardoor je alsnog een topcoat eroverheen moet doen. Hmm.

Als laatste is het wel een fijn kwastje en is het resultaat erg mooi. Je kan dit ook goed gebruiken als top coat na een galaxy nailart. Dan lijken het sterren <3 <3 <3.

Dus, ik ben erg blij met de nagellakjes afgezien van de minpunten !
Ik kan het je echt aanraden want het staat superschattig op je tenen ;). Haha.
x




2 opmerkingen: