28 augustus 2014

Watermelon nailpolish

Heei,
Vandaag een artikel over een van mijn favo's.
Het is echt een heeel mooi nagellakje.
Hij heet watermelon en is zoooooo mooi !
Het is een donkere roze, dicht tegen rood aan qua tint... Ik ben een beetje enthousiast :). Haha.
Hij heet dus watermeloen en het is echt de kleur ervan, perfect!
Al zou je als je niet aan watermeloen denkt er misschien ook gewoon een donkerroze in kunnen zien. Het is wel echt een zomerkleur, maar in de winter kan het natuurlijk ook. Ik heb echt een grote liefde voor watermeloenen overigens. Ik zou ook watermeloenjam gaan maken, maar de watermeloen was een beetje te rijp geworden :(.  Ik hoop dat ik nog een tweede kans krijg ;).
Het is dus echt een heel mooi lakje dat ik zeker aanraad ! Ik heb nog geen foto gemaakt van hoe het eruit ziet op mijn nagels bedenk ik mij nu... Hmm dan maar een keer zonder ? Yep. Nouja, het is dus een heel mooi nagellakje met een dik kwastje en een fantastische naam. I love it!
Ik hoop dat jij dit ook een heel mooi lakje vindt ! Dikke kus.
x


2 opmerkingen:

  1. Omg, ik had dit artikel op een of andere manier gemist, hij lijkt me echt heel erg mooi. Ik volg je trouwens op bloglovin! Wil je me terugvolgen?

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen