28 september 2014

(VERY)Little shoplog

Heei,
Zaterdag ging ik naar de stad :).
Ik heb niet zoveel gekocht maar het was wel heel gezellig, wat nog veel belangrijker is, of course :). Vrijdag misschien wel weer friendsfriday... Over een van de gekochte dingen. Meer zeg ik niet.

1.Ik heb allereerst gelpennen gekocht, gewoon om na te kijken op school. Ze hebben geen glittertjes ;(. Haha.


2. Als tweede heb ik een topcoat gekocht, zodat mijn nagellak eindelijk eens blijft zitten.
Het is een superfijne, hij droogt snel en ruikt niet zo vies als anderen.
















3. Nog een nagellakje, omdat het bij de etos 30% korting was :).
Het is een lila met glittertjes :).OMGG.

4. Niet op de collage, maar ik had ook nog stempel letters gekocht. Deze zie je binnenkort terug op mijn blog ! I promise.(ja dit keer echt !)

5. The missing babylips ! Hij ruikt echt enorm lekker ! Misschien ga ik wel een remake maken van mijn artikel (babylips vs labello)...

6. Nee, die laat ik nog niet zien ;)
Als je hem wilt zien kijk dan vrijdag !
Wauw wat een kort artikel... Volgende keer weer langer.

Dikke kussies <3,
Zoë


2 opmerkingen: