23 september 2014

5 Diy's met washi-tape

Heei,
Het voelt alweer een eeuwigheid geleden dat ik een maandag niet kon onderscheiden van een zondag.
Dat het elke dag slecht weer was, wat niet uitmaakte omdat je toch niet weg hoefde.
Dat ik tijd had voor alles en dat huiswerkvrije dagen niet meer dan normaal waren.
(Niet de meest cliché dingen die iemand zou zeggen ;) haha)
Toch is het pas drie weken geleden !
Het is toch wel weer snel gegaan, je komt op school en wordt gelijk helemaal volgegooid met huiswerk en toetsen (!).
Dat maakt het wel lastig om te beginnen, maar je zit er wel snel in.

Nu heb ik dan lekker een beetje vrije middag, zodat ik weer eens kan bloggen.
Qua stof waar ik over wil bloggen is het niet lastig om te beginnen. Dus er komen artikelen aan die ik nu inplan !


Vandaag een artikel over washi-tape !
Je kan er hardstikke veel mee, van kaarsen versieren naar je muur pimpen. Vandaag laat ik 5 leuke diys zien!


1. Het waxinelichtje
Washitape past echt perfect om een waxinelichtje !
Het ziet er vrolijk uit en kan geen kwaad !
Ik gebruikte hier de washitape van de hema. (schoolcollectie)

2. Kaarslichthouder
Je kan washi-tape natuurlijk ook om de houder doen ! Het ziet er heel leuk uit als het lichtje aanstaat ! Dat kon ik alleen niet fotograferen omdat de flits maar aan bleef staan.
3. OpladerIk heb zelf een apple oplader en die kan je natuurlijk ook gewoon  pimpen met washi-tape ! Om dat het een beetje druk werd heb ik hem alleen met dunne tape getaped.
 
4. Bekertje
Als je een feestje hebt kan je natuurlijk even je glas neerzetten, maar welk glas is van jou ?
Haha, dit is DE oplossing !

5. Rietje
Haha, je hebt gewoon een stipjesrietje, alleen wel veel werk.
Dat was het dan alweer !
5 diy's met rietjes...
Hopelijk vond je het geen tijdverspilling om te lezen, zo niet tot de volgende keer :).
Zo ja, hahahahaha ik heb je tijd verspild ;).
Doei :),
Zoë


Geen opmerkingen:

Een reactie posten