13 juli 2014

Holiday !

Heei,
Daar ben ik dan eindelijk weer...
Ik heb echt een tijd niet meer geblogd, maar het is nu vakantie dus kan ik weer volop beginnen !
(voor iedereen; veel plezier deze vakantie !)
Woehoe, ik heb er zoveel zin in !
Voor vandaag dan een nailart-foto met beschrijving.
Vanaf morgen komen er weer artikels zoals je die misschien wel van mij gewend was... (Diy)
Veel plezier met lezen <33

Little roses nailart
Ik vind deze nailart echt heel leuk :). Het is ideaal voor de zomer en niet moeilijk te maken.
Als je een beetje met een satéprikker om kan gaan. (whaha)
1. lak je nagels mintgroen. Ik heb mijn Essie mint candy apple gebruikt.
2. zet een paar (3 of meer) lichtroze stippen. Ik heb van Herôme de lichroze gebruikt.
3. maak op die stip wat boogjes. Ik heb gewoon een rode van de Etos daarvoor gebruikt.
4. maak twee lijntjes naast de lichtroze stip (blaadjes). Ik heb van Catrice de 'greenager' gebruikt.
5. KLAAR !


Ik hoop dat je het ook een leuke nailart vind ! Ik zal vaker nailart laten zien...
Tot morgen !
x

2 opmerkingen:

  1. jeej je blogt weer :) jippie. Wil je me volgen op bloglovin! Snel weer afspreken!! liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha jaa :), ik volg je geloof ik al op bloglovin hoor :).

      Verwijderen