24 juli 2014

Notebook-diy

Heei,
Vandaag een diy hoe je met washi-tape je notitieboekje leuk kan pimpen.
Ik had een notitieboekje gekocht bij de tiger, (deze alleen dan met gekleurde blaadjes...). Ik vond hem heel leuk, maar hij was nogal saai...
Dat spreekt elkaar tegen en dat weet ik ! De binnenkant is leuk (gekleurde blaadjes), maar de buitenkant was saai (zwart).
Ik trok het elastiek dat op de achterkant vast zat per ongeluk kapot :). Hij werkte niet meer dus trok ik de andere kant er ook uit. Haha, het is wel veel makkelijker om dan te kaften. ;) Dus ik raad het je aan !

Ik schrijf wel even een stappenplan van wat ik had gedaan:

1. Trek je elastiek van je notitieboekje eruit ;).
2. Kaft je boekje met brown paper.
3. Tapen maar ! Tape er op los !
4. Plak het eerste blaadje vast aan je kaft zodat je de uiteinden van de tapes niet ziet.
5. KLAAR

Deze tapes heb ik nieuw, dus als je kan ze nog steeds kopen als je wilt.
De sites waar je de spullen kan kopen zijn:
Hema.nl (brown paper en tapes)
Flying-tiger.nl (notitieboekje)

Ik hoop dat je het leuk vond !

3 opmerkingen:

  1. haha, dat had ik vorig jaar gedaan met mn agenda, echt niceeeee <3 love you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee , dat heb k ook gedaan met mn spullen <3

    BeantwoordenVerwijderen