21 juli 2014

App- Don't touch the spikes

Heei,
Vandaag weer een app review, zoals ik al eerder heb gedaan bij CTR2.
Vandaag over...(tromgeroffel)... 'Don't touch the spikes'.
Het is een app van de makers van 2048.
Dat spel dat verschrikkelijk verslavend is.
Het is een gratis app, die qua principe van vliegen verdacht veel lijkt op flappybird, alleen dan beter.
Je vliegt bij dit spel van links naar rechts en als je die zijkant hebt geraakt ga je weer naar links. Je moet proberen zo vaak mogelijk de andere zijkant te raken. Hoewel dat nu heel makkelijk klinkt is het best lastig.

Je ziet dat je kan zien hoe vaak je het al hebt geprobeerd, ik heb dit spel pas net dus ik heb het ook pas 22 keer gedaan. Handig, je weet dus wanneer je moet stoppen. Als je voor jezelf teminste een maximum instelt.
Op de rechter foto zie je dat je dus boven of onder de 'spike' de linkerkant moet raken. Als je de stekel raakt ben je af. Hier is het nog makkelijk, maar na een paar keer de muur raken, dan wordt het lastig.
Dat zie je goed op de foto hieronder:

Het is een leuk spel en ik geef het een 7,6, omdat het wel zeer verslavend is maar je wel weergeeft hoe vaak je het hebt gedaan. Haha, mijn record is nog steeds 21 en die van jou ?
x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten