17 juli 2014

Tag- 15 things you will never ask

Heei, 
Vandaag weer een tag ! Veel leesplezier, dit is een tag met vragen die je nooit zou stellen haha.

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Eh meestal open, maar als mijn kamer netjes en opgeruimd is zitten ze absoluut dicht. Het staat zo rommelig, hoe netjes je kast ook is.
2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Ja, alleen ik gebruik ze daarna nooit meer. 
3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Nou nee, haha waarom zou ik een straatnaambord pikken ;).
4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ja, het is heel handig en ik gebruik ze vaak op een zomerse dag zodat ik niet niets ga doen.
5. Heb je sproeten?
Nou, een heel klein beetje maar niet genoeg om echt sproeten te noemen.
6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Eerlijk ? Ja, maar dat heeft ieder kind toen ie echt klein was toch wel gedaan ?
7. Hoe groot is je bed?
Eh, een gewoon 1persoons bed.
8. Ben je lui?
Dat ligt een beetje aan mijn bui, soms ben ik echt superlui maar meestal niet.
9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Nope.
10. Kauw je op pennen en potloden?
Nee, dat vind ik niet zo fris. Ik vraag wel eens of ik een pen mag lenen en dat blijkt dat ie vol met speeksel zit, heerlijk!
11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, ik wilde het wel graag ;) (grapje).
12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Nee eigenlijk kijk ik sowieso niet zoveel tv, het is gewoon niet wat ik wil kijken.
13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Ja, haha mijn onderste trap heeft er 13 en bovenste 12 ;).
14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Ja, dansen zonder muziek zorgt er in elk geval voor dat je niet uit de maat kan gaan. :)
15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?
Nee, eigenlijk niet.

Dat was het dan, ik hoop dat je het leuk vindt dat je nu wat meer (vreemde) dingen over mij weet, haha.
x

4 opmerkingen: