1 mei 2014

To buy list part 3


Pennyboards :)
Heei,
Dat is lang geleden ! (Dat ik een to buy list heb gemaakt...)
Hmm... waarom ?
Morgen, voor mij is het morgen (voor jou is het gisteren, omdat ik vooruit blog) ga ik een nep pennyboard kopen. Ik ga kijken hoeveel ik ermee doe enzo.
Als ik het veel gebruik ga ik een echte kopen :0 :).
Alleen die zijn dus wel veel geld, dus ik probeer eerst met een neppe.
Daarvoor mijn wishlist:
-een Pennyboard !
Ik wil heel graag die hieronder.
Die vind ik echt vet ! :) Of ik zou er zelf één willen ontwerpen... Dat kan je hier(dat is een link :) hihi) doen. Je ziet op dit artikel ook een paar door mij ontworpen pennyboards, maar ik vind geen enkele even leuk als die hieronder.
Degene die ik heeel graag wil !


:)
Misschien wel de simpelste van de drie,
maar niet minder leuk.





Ik hoop dat je het leuk vond om weer een stukje te lezen van mijn to buy list :)

x

P.s er komt nog een artikel over mijn neppe pennyboard :)
(OMG ik heb een nep pennyboard :0)
Space :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten