11 mei 2014

Diy- Shortje (deel 1)


Heei,
Wat gaat de tijd toch altijd hard in de vakantie... Veel te hard als je het mij vraagt. Toch moet ik morgen weer naar school. Ik heb gelukkig wel projectweek. Deze keer gaan we een dag naar Keulen ! Ik wil gaan ploggen die dag... :)
Ik hoop zo dat het mooi weer dan is ! Het is de laatste dagen zo wisselvallig. Beetje jammer, maar we kunnen er weinig aan doen. Nu heeft slecht weer ook wel iets goeds, binnenzitten om lekker een beetje te luieren. Of... je doet gewoon een diy ! Ik weet het, het is alweer een tijd geleden dat ik een diy deed. Goed moment nu dus. Ik heb dit shortje 'gemaakt'.
Ik had dus een beetje een ongelukje gehad met mijn lievelingsbroek...



Ik besloot hem af te knippen en vervolgens de pijpen om te vouwen.
Je kan hem natuurlijk ook gewoon zo ->
laten, maar dat vind ik bij mijzelf niet zo heel mooi staan.  Je kan dus gewoon heel simpel van een lange broek een shortje maken ! Het is alleen wel handig dat je even de zijkant van het stukje dat je hebt omgeslagen vastnaaid. Dan blijft je broekje even lang aan allebei de kanten.
Misschien is dat wel handig...
Dit is deel 1, ik hoop dat je er iets aan hebt ! :) Er komt binnenkort een 2e deel. Dan ga ik mijn shortje pimpen !
Ik hoop dat je het een leuk artikel vond al is dit natuurlijk een zeer simpele diy. Het is beter om even je broek af te knippen als het te kort is dan om hem weg te gooien toch ? Dikke kussies,
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten