30 april 2014

Rainbowednesday

Heei,
Een paar dagen geleden ben ik een nieuwe blog begonnen. (xrainbowloom.blogspot.nl)
Een nieuwe blog, dat is al niet wat. Ik wilde eigenlijk gewoon een aparte pagina aanmaken voor rainbowloom waar ik dat soort artikels zou plaatsen, maar dat kon niet :(.
Dus ik besloot gewoon een nieuwe blog te gebruiken als extra pagina van mijn blog.
Ik snap namelijk heel goed, dat als je geen bandjes hebt, het heel irritant is als je de hele tijd artikels ziet over dingen die je niet intresseren. Dus daarom.
Ik hoop dat als je wel van loomen houdt, je het een leuke pagina vindt !
Als je dit eerder leest dan die andere blog, weet je het volgende nog niet:
Ik zal wel rainbowednesday houden, maar daarin zal ik samenvatten wat er is gebeurd die week op deze pagina. Nouja, veel leesplezier <3
x

2 opmerkingen:

  1. Wow, die is vroeg gepost, maar wel leuk hoor, k ga even kijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ooit van het fenomeen "vooruitbloggen' gehoord ? :)

      Verwijderen