19 april 2014

Rainbowloom collection

Heei,
Tegen mijn pricipes in schrijf ik even een artikel.
Ik heb even tijd en daar ben ik erg blij, dus doe ik wat ik het leukst vind !
Veel plezier met lezen <3
Rainbowloom Vandaag laat ik zien wat ik heb gemaakt met rainbowloom de afgelopen week.
Mijn naam met losse sleutelhangers :).








Een wereldbolletje...
Een ijscoupe :).
Paaseitje.
Twee roosjes...











Een waterijsje :O





Donut !

Potloodje...
Bloemetje met kralen.








Clover 
Starburst 
Hexafish
Detail hexafish
Fishtail







Sneeuwvlok.






Strikjesring <33333
Sushi....!!!! (Eigen ontwerp, filmpje nog in de maak.)


Inverted fishtail

Bedankt voor het lezen enzo.

Volgende week weer een nieuw artikel.
X

2 opmerkingen:

  1. Woow leuk! Lijkt een beetje op scoubidou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ! <33 Ja dat klopt eigenlijk wel ja :) het is in elk geval net zo'n hit !

      Verwijderen