9 maart 2014

Flappy Bird- draw

Hoe ik F.B. zie 
Heei,
Flappy Bird; je kent vast wel.
( Dat zeer irritante spel wat uit de appstore is gehaald)
Voor de meeste mensen was/is Flappy bird echt een verslaving.
Ze deden/doen niets anders meer, maar die verleden tijd is niet helemaal terecht.
Er worden op marktplaats nog heel veel apparaten verkocht waarop F.B. nog op staat. Daar wordt overigens heel erg veel geld voor gevraagd. Je kan het dus nog wel gewoon spelen, maar niet meer downloaden.Ik ben niet zo verslaafd, ik kan het niet en accepteer dat maar.
Hoe normale mensen F.B. zien

Dusja... mijn record is letterlijk 8 (schaam schaam).
Maarja , dan mijn getekende Flappy Bird :).
Op ruitjespapier kan je hem niet precies natekenen want sommige vakjes zijn groter of juist kleiner...
Zijn jullie goed in Flappy Bird of juist niet ?

2 opmerkingen:

  1. 52!!! K had t bijna verwijdert en toen zag ik dat ik t dan nooit meer zou kunne spelen en dat is nou ook weer niet de bedoeling

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, dat is hoog :). Respect ! Dat laatste snap ik wel...haha.

      Verwijderen