11 maart 2014

Telephone bag and mini-shoplog

Nieuwe elastiekjes
voor rainbowloom.
Heei,
Een tijd geleden had ik dit hoesje gemaakt voor Tahlia, maar ik was hem helemaal vergeten op mijn blog te zetten !
Het is het Instagram logo.
Ik vind hem eigenlijk best wel leuk :).

Oja, afgelopen zaterdag ben ik naar de stad geweest, niet zo heel lang en ik heb niet zo veel gekocht. Toch wil ik het wel nog even laten zien.

Ook nieuwe elastiekjes
voor Rainbowloom :).

En een trui van de H&M,
ik kreeg hem alleen niet goed op de foto
 jammer genoeg... Maar dit is het patroon.
Het is een trui zonder een heel erg sterke vorm dus lijkt het heel erg breed, terwijl het er wel normaal uitzien als je het aanhebt.

De elastiekjes voor de Rainbowloom heb ik gekocht bij de Claire's, 4 euro per 300 elastiekjes.
Ik vind ze persoonlijk best wel leuk qua kleuren. Ze zijn niet van de echte Rainbowloom geloof ik maar ze zijn net zo stevig en rekbaar.
x

3 opmerkingen: