15 maart 2014

Essie nailpolish vs Essence nailpolish

Heei,
Daar is weer een nieuw vs-artikel !
Een tijdje geleden was er een vs van Babylips en Labello, ze waren allebei bijna even duur dus dat maakte niet zo heel veel uit...
Maar dan vandaag; Essie tegen Essence !
Daar zit wel een hoop prijsverschil tussen ;).


1. Duur
Oké daar moet Essie wel een punt krijgen, normaal gesproken heb ik nagellak op en is dat na een uur al vol met deukjes en kleine stukje nagel zonder nagellak. Dat was nu niet zo, ik hield het zelfs helemaal heel nadat ik had gezwommen ! Sorry Essence, Essie wint deze. Essie 1-0 Essence.

2.Prijs
Als je geen nagellakfreak bent zal je waarschijnlijk nooit Essie kopen, het is simpelweg gewoon heel duur. Essence kent iedereen wel, het is een beetje de nagellak voor de beginners en hobbyers (?).
Ja dat wint Essence wel ! Essie 1-1 Essence.

3. Assortiment
Als je in de kruidvat bent heb je meestal (nadruk op meestal) maar één Essenceschap. In de grotere winkels in grote steden kan je af en toe nog wel eens twee schappen hebben, maar dat komt weinig voor. Je hebt in een schap ongeveer 25 nagellakjes staan, terwijl je bij Essie er veel meer hebt. Je hebt dus veel meer keus (ook wel meer om weer uit te geven, maar ja dat even terzijde).
Puntje voor Essie ! Essie 2-1 Essence.

4. Kwaliteit van het kwastje
Oké vroeger waren de essencekwastjes echt niet fijn, maar nu ze een nieuwe potjessoort hebben is de kwastjeskwaliteit ook verbeterd, maar of ze nu beter zijn dan Essie ? Nee, maar heel veel verschil is er niet (behalve dat Essie gewoon veel beter lakt en ik Essence eigelijk gewoon een kans wil geven...).
Puntje voor Essie ! Essie 3-1 Essence.

5. Aanbod
Essence wordt alleen aangeboden in de kruidvat, maar Essie kom je ook niet zoveel tegen, maar omdat Essie in de Etos en in de DA voorkomt wint Essie deze ook ! Essie 4-1

Heeft Essie deze strijd gewonnen ? Ik denk het wel !
Ik ben er erg blij mee, vooral omdat het echt hele mooie kleuren heeft.
Ik laat nog even mijn Essie's zien:











Ik heb deze twee kleuren gekocht; Mint candy apple & lapiz of luxery.

Dit is de 1e de mint candy apple, hij is echt heel mooi en dekt al goed na twee laagjes.
Je hoeft geen witte basecoat te gebruiken,super handig dus !


Zo zag hij eruit op mijn nagels...

Dan de tweede; lapiz of luxery het is een mooie lila-achtige kleur.
Hij dekt ook na twee laagjes perfect :).
Het is echt een hele mooie kleur...

Zo zag het eruit op mijn nagels...:)












Dat was mijn blog alweer ! Ik hoop dat je het leuk vond, misschien heb je al gemerkt dat de kwaliteit van de foto's een stuk beter is.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten