27 oktober 2014

Alles met uilen 3

Uilen, zoals je misschien wel weet ben ik er echt gek op! Ja, voordat het hip werd. Vroeger tekende ik altijd uilen... In groep 1 ;). De laatste tijd is het dus echt superhip en dat is best leuk! Zo kan je gewoon allemaal dingen kopen met uilen. Super cute ! Ik hoorde tijdens mijn vakantie in Duitsland een uil! Oeoeoe. Zo leuk !
Allereerst deze ge-wel-dige muts, hij is eigenlijk groener dan dat je op de foto ziet:

Het is echt een leuke muts, het is net alsof je twee extra ogen hebt ;). (en oren en een extra neus)
Hij was 4 euro in Duitsland... Ik weet niet of hij in Nederland ook te krijgen is, maar ik denk het niet.
Verder weet je misschien dat ik echt heel erg van bakken houd! Ik maak geregeld cakes, taarten, ijs en nog wel meer.. Ik zag deze superleuke muffinvormpjes en kon ze niet laten liggen.

Ze waren geloof ik een euro voor 16 stuks... Hoewel dat weet ik niet zeker. Haha die 16 stuks wel, maar de prijs niet. Die uil met die bril <333333. Hahaha sorry.
Okay, de volgende heb ik niet zelf gepakt... Mijn moeder kwam ermee aan bij de kassa. Ik vond het natuurlijk wel grappig :). Haha er staat nu gewoon een tissuedoos met uilen naast mijn bed. Als ik verkouden ben heb ik er meestal ook één staan, dus het is wel handig. Nu het winter wordt, heb ik het vast wel weer nodig... Alleen wil ik hem ook weer niet opmaken. Hmm, dillema.


















Ik weet ook niet wat de prijs was... Maar ik weet wel dat hij erg leuk is.
De volgende is...tromgeroffel...een klok.
Okay, je kon natuurlijk ook gelijk naar de foto kijken dus is dat tromgeroffel niet zo spectaculair.
Hahaha, maar deze is wel heel leuk. De ogen zijn  gewoon halve maandjes :). Ja, als je nu denkt dat heb ik gezegd. Ja dat zei je en ik vind het een geweldige uitspraak! Haha, maarja ik was eigenlijk al heel lang op zoek naar een nieuwe klok. Niet zo'n standaard ikea-klok. Ik heb niet tegen de Ikea, helemaal niet zelf ik vind het een leuke winkel. Alleen alles wat je er koopt hebben al heel veel mensen, wat ik persoonlijk erg jammer vind.
Deze klok was 7 euro. Het fijnste, afgezien van het feit dat hij gewoon geweldig is, is dat hij geen geluid maakt! Iedereen hoopt toch op een geluidloze klok! Formidable.
Dan de laatste een shirt :).
Het is een shirt van de primark, maarja ik kon hem toch niet laten liggen. Veel mensen lopen erin (IKEAprobleem, nouja niet helemaal ikeaspullen draag je meestal niet) (Vandaag draag ik billy de boekenkast, alleen het maakt mij iets gewichtig) *Droog*.
Sorry voor die enorm droge slechte humor. Het is echt van die maandagmiddag-ik-zit-op-school-maar-ben-eigenlijk-te-moe-om-lessen-te-volgen-en-verveel-me-echt-enorm-humor. Haha maar zo krijgt mijn shirt geen aandacht, ik vind hem wel leuk, omdat hij niet zo standaard is.

Ik hoop dat je het leuk vond om dit artikel, wat vol zit met uilen te lezen! Zo niet heb ik weer eens je tijd verdaan moehahaha. Sorry daarvoor dan in elk geval!:). Dikke kussies,
Zoë

Geen opmerkingen:

Een reactie posten