11 november 2014

Verjaardag ! :)


Heei,
Vandaag ben ik jarig ! :) Ik heb veel leuke dingen gedaan, zoals een klein feestje en gourmetten. Happy me ! Ik heb van Pieter (eerder genoemd bij het ijsrecept) een cd van Bastille gekregen. Een cd ? Ja, een cd ! Ze bestaan nog, ik heb ook nog een radio. Ik ben wel een beetje fan van Bastille (lees: heel erg fan) en wilde graag een cd, want ja illegaal downloaden van je favoriete band?
Ik heb all this bad blood. Ik spreek het graag uit als 'bloed' ipv 'bludt'. Het is zo niet leuk om achter elkaar te zeggen; 'betbludt' haha. Ik heb gewoon weer geleerd en huiswerk gemaakt, Daar houdt school geen rekening mee :(. Ik zal nog een langer artikel schrijven van het weekend+ wat ik allemaal heb gekregen :). Filosofisch artikel in aankomst ? Misschien...

4 opmerkingen: